tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

lång natt..

Jag är rätt så ny med detta att jobba natt. Det går jättebra att vaka, men att sedan sova på dagen är oftast problemet.
Jag vaknar 11 efter 3 timmars sömn och är liksom färdigt soven.. Det är ju jättebra om man är ledig sedan nästa natt men om inte så kan jag lova att man är lite trött typ 12-02 tiden.
Förrförra "natten" (dagen) sov jag just så, och gud i himmelen hur trött jag var hela natten på jobb sedan.. Men sedan tog jag igen det igår på dagen och sov ända till halv 5 !! Har aldig hänt förut. Jag blev helstressad för ute sken ju solen och jag kunde ha gjort mycket fixare saker än att ligga och sova. Men antagligen behövdes det, för i natt är jag pigg som en mört igen :)
Gamlingarna sover också som aldrig förr inatt  :). Ingen har minsta lilla ärende.. Mystiskt. Men skönt för dom att sova gott ibland . Det kan vara full rulle också någon natt, då alla har massor med små och större ärenden , o andra sidan går natten snabbt så.
Svammel så här på nattimmarna....
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: