tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

jobberii o jobberaa..

Denna vecka var det ingen barnlek att jobba. Jag tycker det har varit tal om att efter ett nattskift skall man ha en dag ledigt, men det hade nu inte jag utan har jobbat häcken av mej, med grande finale i dag med 14 timmars pass, med de mest kritiska patienter.... MEN, det är värt det för nu har jag ledigt i hela 3 dagar.
 
Äntligen är alla 3 ungarna hemma, det är 3 veckor sen sist. Den äldsta ungen kom hem från några millitäriska övningar med hakan och kinden uppskrapade.
Trevligt ändå att alla är hemma <3 Dessutom hade dom tagit in ved, skottat snö, skött hönsen och sågat hål i isen så jag fick gå och doppa mej efter bastun..Nu mår jag prinsessa !!
 
Gonatt på er o trevligt veckoslut!
 
Ett random foto : råkade bli samma sabla bukett som här tidigare i ett random foto..
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: