tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

Voffordåådå?

Voffor skall allt plötsligt vara så invecklat, svårt och eländigt??
Voffordåådå ??
 
Voffor fick hästen sådan fnatt av flytten att det inte var praktiskt hållbart att ha den kvar ? Den fick faktiskt flytta hem igen, hans huvud höll inte flyttstressen. Den blev som förbytt. Ingen tanthäst inte.. Voffordåådå??
 
Voffor blidde det inga kycklingar trots att Siri nog legat fint på äggen? Grannen blev utan hönsbabysar och Siri fick underkänt , trots idogt arbete i 3 hela veckor.. Voffordåådå??
 
Voffor lyckades Chibi med att inte se efter SIN kyckling då ? Den låg död och kall en bit från boet när jag kom dit. Den hade torkat, men inte riktitgt ordentligt. Chibi hade säkert gått för att äta och kycklingen hade hängt med, och blivit kvar när Chibi for tillbaka.. Voffordåådå ??  :(
 
Jag måste få till ett hörn för ruvaslystna höns, nu låg en annan i boet, och om hon börjar ruva måste jag fixa ett skillt utrymme till dom på nåt vis..
Dessutom vill jag ha en liten tupp till småhönsen. En Chabo skulle inte vara helt fel !
 
Neej en så tråkig dag..
 
Hoppas er var bättre..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: