tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

Benvenuti a Roma..

Det väntar jag på att höra..
I flygplanet.. om någon vecka. Om jag vågar lyssna alls.
Jag lider av flygskräck. Det är sjukt obehagligt att flyga.. UJ! vilken död man skulle gå till mötes om planet får för sej att krascha.
Å andra sidan sägs det ju att det är säkert som amen i kyrkan att det inte händer nåt.
Jag har alltid tyckt att flygolyckor går lite hand i hand. Händer en-händer många. Nu har det inte hänt nån, så man kan ju alltid hoppas..
 
Nu skall det ju inte hända såna saker utan jag skall flyga och häsla på mamma <3 och syrran <3.
Har inte sett mamma på 4 år, och då bara några timmar. Syrran har jag inte träffat på säkert 6 år.. Så det är god tid!
 
Det är snart 30 år sedan (???!!!!) jag var i Rom sist. Herregud hur tiden går..
Men jag kastade då,  ett mynt i Fontana di Trevi, för att få återse Rom. Skall passa på att kasta ett mynt även nu, kanske jag slipper tillbaka nån dag..
Hoppas våren är kommen och att tiden räcker till. Kan knappt vänta!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Maria
skriven :

Trevligt resa, och om inte våren har kommit hit om några veckor, så garanterat e de vår i Capri!

Svar: tack! nu är jag dock inte på väg ända dit, utan till syrran i Rom :)
Titti

2 Tina
skriven :

Trevlig resa!

Skulle vara härligt att möta våren i Rom och säkert jätteroligt för dig att träffa din familj!

Svar:
Titti