tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

vart vi snuvade, eller nåt ??

Alltså riktigt på riktigt. Är vi snuvade ? Åtminstone börjar jag känna mej ytterst snuvad här.
Orsaken är, att det är typ -20 grader natt efter natt efter natt..Någon natt är det inte bara -20 , utan -25..
Sedan på dagen skiner solen på förmiddagen , då man jobbar. När man stiger ut ur dörren , hoppar in i bilen för att köra hem börjar det mulna. Mulnar det inte så är det åtminstone svinkall blåst..
När man sedan är hemma, ja DÅÅ börjar snön vräka ner i enorma mängder.. Det har kommit 5-10 cm snö vareviga dag nu en vecka tror jag.
 
Nu vill jag ha vår ! Sol ! Värme ! Jag är LESS på vintern !!
Det är ganska magstarkt av mej att säga så, jag är ju trots allt den som hoppar jämfota av förtjusning när första snön faller, fast det så skulle vara i augusti.. Men nån jävla ordning får det väl ändå lov att vara !!!
 
 
Jag menar, hur kul är det här ??
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: