tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

S.O.S MAYDAY återupplivning ??

Hej där !
Funderar på att återuppliva den stackars bloggen, som jag inte skrivit i på evigheters evighet.
Det är underligt med detta livet. Man tror man har bråttom med jobb, skola, ungdomar..
Sedan bäst det är är skolan slut, man tror sej ha all tid i världen, men nää, den tiden liksom inte infinner sej. Så man skippar ju naturligtvis sådant man tycker sej kunna leva utan. Som typ bloggen. Nu har jag funderat till och ger den en chans till.

Ni som läst någongång för flera år sedan vet att jag jamsar rätt mycket om djuren och vad lantlivet bär med sej så där i största allmänhet.

Kommer ju inte ens ihåg när jag skrivit sist, men det är nog en hel del månader sedan. Kanske 2 år?
Tar snabbrepris på den tiden :
-Flickorna har flyttat hemifrån.
-Jag blev färdig närvårdare för ett år sedan.
-Fick fast anställning .
-Gubben tog över sin del av jordbruket.
-Vi skaffade en till Bernersennen, nu 1,5 årige Bison.
-Jag köpte Vidja tillbaka.
-Vi köpte äntligen ny soffa ;)..
-Ajjo, jag har börjat jogga ! Vem skulle ha trott det? Inte jag! Har tappat några kilon faktiskt, men borde absolut tappa några till.

Det var nyheterna i så där stora drag. Som ni märker händer det inte mycket här på landet. Ändå är det fullt upp, och hela tiden nåt att göra.
Har inte så mycket foton här på datorn, de flesta är i telefonen. Ska se om jag hittar något..
Aj nej., det går inte ,vår dator har stärvat. Vet inte hur jag skall få fotona flyttade till denna användare, som man måste använda om det alls skall funka.. Fattade du nåt? Inte jag heller..
Nå, vi får väl se om det följer någon fortsättning på memoarerna..
Hejssvejs..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: