tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

Vändagshälsningar från sjukstugan...

Gubben lyckades med att smitta ner mej. Jag som sällan eller nästan aldrig har (hade) feber har nu feber för andra gången på några månader..Vad beror det på?
En hemsk hosta som knäcker min annars sjuka rygg har jag också lyckats med att dra på mej.
Jag tycker inte synd om mej själv fast det onekligen låter så :)
 
Inget annat att rapportera nu.
MEN FIRA EN FIN VÄNDAG ALLIHOPA !! Puss på er!!
Werthmanns Blomsterhandel
http://www.facebook.com/AbWerthmannOy?ref=ts&fref=ts
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Tina
skriven :

Krya på dig Titti! Kanske du har jobbat för mycket och därför är mer mottaglig för smitta.... Se upp med hostan och sök läkarhjälp ifall den inte blir bättre, många som har luftrörskatarr just nu.

Svar: tack Tina, inte vet jag vilken bobba det är, men månne den inte ger med sej före följande kommer !sköt om er!
Titti