tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

brusten rygg...

Jag har ni byggt/snickrat ett värprede av typ ingenting. Av bara diverse brädor som jar rivit ut som hyllor från hönshuset när det kom. (Skrev jag det redan. igår? ..)
Hur som helst, så pallar inte min rygg för att stå frammåt lutad i två timmar. Ryggen är av, redet fult, och jaa..behöver jag säga mera.. Imorgon skall det tammefan bli färdigt så man slipper fundera på det sedan.
Stegar upp till sittpinnarna och till redet. Det bör funderas på ..
När hösten kommer på allvar och regnet bara skvalar och det blåser ska det bli skönt att veta att hönsen sitter inne och gosar ( med möjlighet till att gå ut, om de vill)
Att sådant,
Titti
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 margita björklöf
skriven :

duktigt!

Svar: :)
Titti