tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

ghostbusters

OJ du milde himmel vilken skitfilm..
Kommer inget klokt i TV:n  lördagkvällen till ära. Vi har antennen sönder, så det är 1½ år sedan vi såg några ordentliga kanaler.. Det kommer olympiader, Salatut elämät, Biggest looser och 100 andra pogram, utan att JAG SER DEM !! usch! Ser bara tråkiga program som filmer som Ghostbusters.. vem F-N vill se sådant? På Viasat tror dom att det är vad folk längtar efter att se...
 
På tal om det.. SPÖKAR det hos er?
 
Fast det här är ett nytt hus ( typ 12 år gammalt) så hörs det steg från övrevåningen fast ingen är där?
Och lampan som funkar med rörelsedetektor i källaren lyser lite hur den vill... Man får vara livrädd på vintern i mörkret när man går dit och lampan lyser, fast ingen varit ner på timmar..Uj och fy för spöken....
 
 
Titti
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mamma
skriven :

men hur àr det ògligt att en antenn inte funkar pà 1 ,5 àr. har ni inga teniker i karis? eller har du bara en karl som inte duger. bòrja skrika hota som jag gòr sà funkar det. sàg nej till det och allt sà kommer det nog. spegeln fòll idag fràn vàggen 7 àrs helvete med allt annat som man har.

Svar: ja säg det.. den sitter på ett sånt ställe att man måste ha nån lyftkran för att nå den.. detta är orsaken har jag fått förklarat för mej, om det är sant eller inte, så vet jag inte. JAG slipper åtminstone inte dit.
Titti

2 Cristina C-Sundelin
skriven :

Hej där ! Och grattis för din blogg !
Jag och Vale gillar ghostbuster film , vi har kollat på den säkert en 20 gg ! Och lika roligt har vi varje gång
Kram Cri och Vale

Svar: gör ni? jag har sett den en gång , för kanske 20 års edan. Kommer inte ihåg nåt av den, förutom den irriterande musiken :)<3
Titti