tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

HJÄÄÄLP !!!

Man ska nog inte börja studera nåt invecklat i detta skede av livet. När 20 års åldern har varit och farit för en halv livstid sedan.
HERREGUUUD säger jag. Var ju inte på första skoldagen i går. Men det tycks ta på. En hade fått åka in på akuten men hjärtbesvär, redan..
Datasystemet är typ 700 gånger mera invecklat än det i Axxell. Det är en massa mystiska ord som skall läras in, så man vet var man kan hitta vad.
De utlovade 2 kvällarna i veckan är nu, de första  månaderna åtminstone 3, och ibland har vi 12 timmars dagar...
Det kräver organisationsförmåga att få någonsorts heltids jobb att funka ihop med allt detta. Och då har ännu inte skoluppgifterna gjort entré. Sista halvåret hotade dom med att blir rent helvetiskt..Man har tur om man hinner sova någon timme ibland.. Så sa dom !
Så om jag ångrat mej 100 gånger hittills så gav jag nog nästan upp idag, faktiskt. Men men..Till julen ser jag hur det känns.
 
jaa-a... ut o fixa lite i hönshuset !
Titti
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: