tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

i med bättre växel

NU ska den här frun växla upp , Det kommer arbetserbjudanden från höger och nästan från vänster även.
Den här branschen är ju lysande för den som älskar att jobba, helst 7 dagar i veckan och några dubbelskift på.
 
Så häftig tänker jag nu inte bli, men det är en känsla jag inte haft förut, i mina tidigare jobb, att lönen är vad du gör den till, med att jobba.
Så medan skolan ännu inte börjat och man inte behöver fundera på en massa hemuppgifter, så ska jag passa på, och JOBBA! Några extra dagar o några dubbelskift.. Så får vi se hur det känns sen.
 
Ut och möta tuppen, tänk att en liten fågel kan injaga skräck i en bara med att flaxa lite med vingarna. Man vill INTE ha honom i famnen.
 
Härligaste Vidja<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: