tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

namnförslag, tack!

Nu får ni hjälpa till att döpa 2 av kycklingarna. Här blev det idètorka.
Tyvärr vet jag inte om det är tuppar eller hönor, men hönor hoppas jag på. Så namn åt en gul och en grå liten skönhet.
De andra har japanskt klingande namn för flickan är mangafreak. De heter Kuro (vilket lär betyda svart),
Rika (flicknamn), även hon är svart. Den bruna lilla heter Chibi (liten) och den största ljusaste ska heta Plopp...
Och inte bara Plopp utan Pllopp, eller hur det nu kan tänkas skrivas.Väldigt rullande bokstäver ;)..
Det för att den klämde fram en rejäl plopp mitt framför näsan på oss..Arma "barn".
Jag gillar själv namn som Alma och greta, men de får inga medhåll här.. Anki (sorry Anki :) )  var igen ett hett namn..men jag vägrade. Anki ska få ha sitt namn i fred..
Så kom gjärna med förslag :)
Titti
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: