tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

överkörd..

Så känner jag mej idag, och det bådar ju definitivt inte gott, för skolan har inte ens börjat ännu!
Nu måste jag få marra... . Som att veden, som aldrig blir färdigt..
 
 
Hönshuset som har typ en månad på sej att bara falla ner från himlen, för ingen hinner bygga ett, och jag vet att jag själv varken kan eller har tid att bygga ett, ens ett aldrig så litet krypin för dem.
Tuppen har ju satt upp sej på frivilliga listan till att bli gryta. Bilen borde besiktas, men först MÅSTE den repareras, och det kostar A) pengar, B) när skall jag kunna vara utan bil ens 2 dagar?
 
Det känns som om det skulle finnas 100 saker till att pipa om, men kanske jag nöjer mej med det här nu..
 
OCH det finns ju faktiskt ljusglimtar också, som jobbet. Det är verkligen något att vara nöjd och glad över.
 
Ha det bra,
Titti
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: