tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

psykning...

pågår.. Jag har psykat mej själv till att 6 dagar jobb i veckan är vad som gäller, när det inte är praktik. Psykningen har gått bra hiittills. Så till den milda grad att jag blir frustrerad över att ha ledigt imorgon.. Efter bara 4 dagars jobb.. Jag vet att jag hinner ända åsikt 10 ggr om nästa vecka, då jag faktiskt jobbar 6 dagar. Jag tar igen mej sedan när det är praktikveckor.. och jag inte kan jobba.
 
Idag har jag hälsat på i Ingå, födelsedagskalas x 2 var det där.
Trevligt att träffa syskonen och härligaste brorsdottern (de enda). Hon är 3,5 år och helt underbar.
Vi tittade på fotona på mina kycklingar och jag frågade henne vad hon tycker att de borde heta, då 2 fortfarande är utan namn.. jaa, dom kunde nog heta något liknande som hon kanske tyckte hon..Liksom Aurora.. och kanske Mai.. :)   <3   Så nu heter de då :Maj, Aurora, Plopp, Chibi, Rika, Koru /Kuro har inte bestämt vilket..
 
Första dagen på nya jobbet undan. Det blir nog bra !
Nu ska jag försöka njuta av den lediga dagen !
 
ha det!
Titti
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 margita björklöf
skriven :

Ålderdomshemmet - ingalunda var du på Ingahemmet??

Svar: joo, de var jag
Titti