tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

slita rumpan...

På skolbänken...
Oj du gode tid, i morgon börjar skolan, och jag har ångrat mej minst 100 gånger att jag alls tänkte tanken på att skola mej till sjuksköterska. Eller åtminstone att jag var så dum att jag faktiskt sökte till skolan, så där på pin kiv, kolla om man slipper..Att jag sedan slapp och verkligen tackade ja, det har jag svårt att fatta..
 
Ni märker att motivationen är på topp! Jag trivs ypperligt med det jag gör just nu (närvårdare). Varför ska jag då försöka bli nåt mer?
Nå, jag ger detta projekt tid till julen, då tar jag en funderare på om jag vill fortsätta eller sluta.
 
Suuuckk...
Den redan skoltrötta,
Titti
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 margita björklöf
skriven :

Hmm det var visst nån som sa åt dig att varfr verge världens bästa yrke - närvårdare - fr par futtiga hundralappar mer i ln, miljoner mer ansvar och tråkigare uppgifter ;))

Skämt åsido Titti - ganska snabbt känner du nog om du är rätt eller inte - och känns det fel så är det ju bara att sluta och gra färdigt dina närvårdarstudier! Då behver du inte gå och älta "varfr for jag inte till utbildningen" resten av ditt liv, du vet man ångrar ju bara det man INTE gjort...

Du är duktig och du är envis - så jag tror att du kommer att klara dig riktigt bra med hjälp av lite fan anamma; förutsatt att du tycker om det frstås!

Kram o lycka till!

Svar: vilka visdomens ord :)tack !
jag ska ge detta en chans, sen ser jag.
Titti

2 margita björklöf
skriven :

Datorn är lite besvärlig beträffande bokstaven Ö för tillfället - så lägg in ett Ö där det ser mest knäppt ut så kanske du får ett sammanhang! Rapport väntas efter första skoldagen!