tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

Sjukstuga ...

Ja, då har man då gått och blivit sjuk. Jag är väldigt sällan sjuk, men på jul annandagen knäpte febern på, och är på än. Dessutom är det nåt knas med halsen och med huvudet (mera än normalt ,alltså).
 
Nu måste jag bli kry. Det är inte trevligt att ringa till jobbet och säga att man inte dyker upp...
 
Gubben började klaga på sjuk hals, och hur sjuk han kan bli, med sjuk hals och lite feber, ja det är helt makalöst.
Månne alla män är så, att bara det är stegring så är dom helt sjutusans sjuka, men om dom skär halva fingret av sej så är det inte så farligt ? Sån är min.
Hoppas sjukstugan kan sätta lapp på luckan rätt så omgående..
 
Hej så länge.
Titti
 
Tycker redan det är ljusare. Är den som senast vid nyår börjar bläddra bland fröpåsarna och kan knapt bärga mej tills det är dags att så tomater och annat. Då är det liksom vår!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Tina
skriven :

Krya på er båda två! Och det finns nog inget sjukare än en sjuk man ;)

Svar: Nej, det har du rätt i ;)Jatack, det skall vi. Jag är frisk nu men rätt så slut. Men så brukar det ju vara!
Titti