tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

snööööö ... <3

Jag gillar snö. Min man hatar den. Så hemma vågar jag inte riktigt ge utlopp för min glädje över all härlig snö, så jag gör det här istället  ;)
 
Har skottat stig till kaninerna och till hönshuset. Grävde fram växthuset också, för om det nu blir blötsnö raserar hela alltihopa av tyngden.
Var dessutom och vadade i skogen.. Det formligen öser ner !!
 
Visst är det vackert !!
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kati
skriven :

Vaikka en olekaan talven ylin ystävä niin onhan tää ihan nättiä kun on paljon lunta.

Svar: onhan tää nättiä. nyt vaan on taas sitten vettä luvassa :(
Titti

2 Jessi
skriven :

Va fina foton! Ser så kiva ut med hundarna där i skogen när de snöar.. Lyckat !! :)

Svar: :) Tack!
Titti