tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

sova kratta...

Det kan man kalla förra nattens sömn.. Gubben led av världens tandvärk och sov inte alls, inspirerad av det sov inte jag heller.. Jag sov mellan 22.30-1.00 men sen var det slutsovet. Klockan 5 var jag pigg trots allt och hoppade upp ur sängen. Natten kändes evighetslång av någon anledning. Iväg på dubbelskift på jobbet 7-21 , tillochmed det gick bra förutom att ryggen skrek på hjälp. Men NU är jag tröttare än trött.. Hoppas jag får sova i natt. Gubbens tand sa upp sej och slutade värka, dessutom for han äntligen till tandläkaren..Imorgon är det ledigt (igen??!) och jag skall på massage.. skööönt.. På torsdag skall jag dessutom till kiropraktikern så kanske ryggen halkar in på rätt köl igen, det kan man iallafall hoppas :) Nu godnatt.. Om Nukkumatti gör oharit ( låter bli att komma på bestämd träff ) så får han ångra sej.. fortfarande funkar inte fotonerladdningen.. grrrr... jag har gjort någon dum inställning utan att vata vad som hänt , eller nåt..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: