tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

bäbisar för hela slanten <3

Idag ringde en kompis för att fråga om jag ville följa med o titta på bäbisar.. 7 veckor gamla bernersennenvalpar. Det kan man ju inte tacka nej till fast det skulle vara det vettigaste, så iväg for vi.
LJUUUVLIGA valpar, 5 hanar och en tik. Ulliga, mjuka, oemotståndliga. det var en sjutusans tur att alla redan hade ett hem att flytta till. Annars vete gudarna hur det skulle ha gått.
Nästa vecka fyller våran Boo 2 år, och man har glömt hur liten o söt han har varit. Nu e han stor o söt :)
 
 
 
Så hemst mycket sötare än så är det helt enkelt omöjligt att vara!!
 
När jag knappt hunnit hem ringde en annan kompis o frågade om jag inte skulle komma o titta på kattungar.. Och iväg bar det... Visst var dom också jätte söta.. Men men.. en bernersennenvalp vinner lätt.
 
Det var dagens babyrunda det. Nu väntar jag kycklingar till nästa.. om 1,5 veckor borde dom kläckas om allt går som det ska. Dom ligger o gosar i ett gammalt kylskåp, ombyggt till kläckningsmaskin.
Kycklingar är också alldeles oerhört gulliga, för er som undrar !
 
Så idag blev det inte en enda vedklabb !! Hur ska detta sluta.. tidtabellen, tidtabellen...Håll tummarna!
 
Ha det bra !
Titti
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: