tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

bildbevis

På att jag faktist HAR klabbat. Idag hann /orkade jag bara med 2 m3 så målet på 3, uppnådde jag inte. Kanske jag aldrig gör. Kommer ihåg att gubben en gång stånka o pusta o tyckte han varit helt sjukt duktig som klabbade 3 kubik, men kanske det var så att han gjorde det efter allt annat han brukar hålla på med.
 
Det som var så fint o varmt på dagen slutade igen med regn. Hur mycket kan det regna? Om det kommer att fortsätta i samma stil hela vintern också , så kommer vi att ha 3 meter snö. Sanna mina ord !!  :)
 
Nåja, här kommer bilderna. Om det finns proffs därute som ser bilderna, och som tycker det ser väldigt klumpigt ut, beror det på att jag inte är proffs, utan en glad amatör. Så hav förutseende med det!
 
Det här är det värsta skedet, att få det jäkla nätet ordentligt ..(tänkte skriva in i häcken, eftersom det ska in i en häck, men det lät så dumt så det gör jag alltså inte  ;)  )
 
 
Skogshjälmen har jag endast och enbart för att lyssna på radion..Eftersom ungen for iväg med de vanliga radio-hörselskyddena
 
Och så en bonusbild   :). Det sköna här på bondvischan är enligt mej, det, att man kan gå klädd i vilka lumpor som helst o ingen jävel bryr sej. Gubbens gamla skogsbyxor är rätt så trendiga  :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Tina
skriven :


O la la, sexy mama :) Skit i hur kläderna ser ut, de e ju där för att skydda kroppen. O du ser ju riktigt proffsig ut!

Svar: Hhhaa, visst e jag ;) alla bönders dröm ..Nä, men som sagt kläderna skyddar. Började med shorts, och såret jag fick har inte läkt än, över 3 veckor senare.. Så på med sexiga skogsbyxor bara!
Titti