tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

dags för fredags myys..

Uj vad den reklamen är påfrestande. Men idag kom vi faktist nära detta fredagsmysandet.
Jag vägrade klabba, städade istället. Äldste ungen hemhämtad från garnisionen, gubben o yngsta ungen var hemma från silobygget "redan" kl 20. Så vi satt ner oss och åt tacos och förhörde oss om livet i armén.
Sen eld i bastun, bada, simma...aj jestas ändå hur det är sjukt härligt, att börja veckoslutet så.
Imorgon ska jag på jobb, me det får jag väl leva med.
 
Ha det!
Titti
 
Månne jag kan gräva fram nån bild nu då..
 
Tog ett random album och valde Amandas vattenfärgs målning från skoltiden:
Den är vackrare live, det är prydnadspumpor...
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: