tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

grillat MUMS??

Jaa-a, vad ska man tro nu då.. Enligt er så tycks korv vara den ultimata grillmaten ? Rätta mej gärna om jag har fel..
Inte en kommentar fick jag, så jag tyder det så, att korv e mums, speciellt grillad.. Nu får ni berättaa vilken korv som gäller?
Camping?? Usch, knappast.. Jag gollar Ukkopekka bacon .. Men inte som grillad, men den e god i sås tex.
 
Såg just ett urgammalt avsnitt av Top model där Ann vann. Uj, vad gråtmild jag blir. Hon var så tafatt o gullig. Helt rätt att hon vann :)
 
Inget nytt under solen här på bondvischan..
Hej,
Titti
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Kabanossi e bäst om man ska grilla korv.

Svar: Kabanossi är bra nog, Speciellt dom där med olika smak gillar jag..Kommer inte just nu på, vilka det var som var bäst i test :)
Titti