tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

justin bieber..

Är på väg till Finland !! Fatta !! Det är i det närmaste otroligt att han hittar hit..Typ 7 rätt på lotto otroligt.
Eller åtminstone 5 rätt+ tillägsnummer..
Yngsta dottern har suktat efter honom hur länge som helst.. Jag hade trott att den kärleken var död, men nehej.
Snabbt vaknade den till liv när jag sa att jag hört att han kommer hit.
Så nästa tisdag blir det att köa för fröken om hon vill ha en plats i publiken. Hon är nog värd en, så jag hoppas det fixar sej. Kanske inte ALLA andra skall dit ? !
 
Nu stundas veckans höjdpunkt, bastu med dopp.. Jag riktit känner hur livsandarna återvänder..
 
Basta på hörni!
Titti
 
Min äldsta pion <3
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: