tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

kändisar i kassakön

På tal om Justin Bieber har jag ju glömt att informera någon om att Mikko Sipola minsann stod bakom mej i kassakön i byns matbutik häromdagen..I korgen hade han nåt så gulligt som babymat :)
Eftersom vi fortfarande inte ser nån finsk TV-kanal har hela Voice of Finland programmet gått mej totalt förbi, så jag visste ju knappt hur jappen ser ut, än mindre hur han låter men alla tycks ju gilla honom så jag antar att han låter rätt så bra då.
Kom hem och kollade in bilder och visst var det han. Butikskassan såg smått förtjust ut , hon.
Slut på rapporten.
Kändisbongaren
Titti
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Tina
skriven :


Jasså, du ha sett Mikko du ;) Det där med babymaten förstår jag, hans yngre son föddes nångång under vår/vintern tror jag....

Svar: jag undrar om hann tog rätt sort, frukt för minibabysar? men o andrasidan, såna kan jag köpa åt mej själv nångång ibland :)
Titti