tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

pirr och marr

Usch vad jag är på dåligt humör, allt skiter sej.
Jag blev inte ens gladare av att klabba ved. Tvärtom börjar jag bli smått stressad. Det ät lika mycket kvar att klabba ännu..Och jag har hållit på i säkert 3 veckor.
Och inte är jag ledig på lördag ens. Lika så bra kanske, så jag får upp farten till hösten. Bör jobba helst 6 dagar i veckan, i 3 år frammöver JEI!
Skit också.
DESSUTOM fick jag helt sjukt lessamt efter finaste Vidja idag. Vilket enormt offer jag har gjort.. Sälja henne för att studera?? Det är ju ofattbart korkat.. Jag längtar efter henne hur mycket som helst. Har inte varit i stallet sen jag sålde henne. Har varken kunnat eller velat..
 
En ledsen Titti..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: