tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

Ösregn ...

Och bara lite muller, än så länge. men enligt ukkostutkan är det ett rejält oväder på väg fortfarande.
Idag har jag med gott samvete bara varit. Inte satt ett strå i kors, eller så gott som iallafall.
Gubben e flitig o kör hem virke, det lär inte ta slut i första taget. Så imoron får klabbmaskinen (och jag) jobba!
 
Tittade på en film om Amelia Earhart, ganska fängslande öde. Modig kvinna. 
 
Ha det bra !
Titti
 
I fjol den här tiden var jag ännu lycklig ägare till hälften av världens härligaste islandssto Vidja, här med lille Zircon,född på midsommarafton i fjol. Tyvärr måste jag sälja min halva pga studierna..Det är fråga om hur mycket det lönar sej att offra sej, och studera i den här åldern :(
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: