tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

panik-ångrar sej nästan...

URK! nu känns det nog som om jag begett mej ut på sjufamnars vatten utan flytväst. Dessutom med dålig talang i simning.
VAD har jag gett mej in på.. Tänk att man aldrig lär sej, eller känner till sina gränser.
Hur ska jag orka/hinna/ha råd med att börja en helt ny skola... SUCK, suck..suuuck..
med andra ord PANIIIIK !!!!
 
Måste sätta in en tröstebild åt mej själv..
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 margita björklöf
skriven :

Det brukar nog leda sig...Hur har du tänkt ordna det praktiskt? Nu har du ju inte läroavtalsplats som ger dig lön under studietiden - eller ska du jobba i blombutiken?
Om det är det här du vill så lkommer nog inspiration, orken plus allt annat småningom - men förstår nog känslan av att vara på sju famnars vatten. Själv sku jag aldrig orka studera så jag lyfter på hatten åt alla som orkar och bugar o bockar...

Svar: jaa,herregud.. jag tror jag är för gammal jag också..jag ska jobba 2 lördagar i månaden i blombutiken o sen ska jag jobba på sjundå bädd.. o sen får jag göra keikka så mycket jag hinner och orkar de månader det inte är praktik..hoppas verkligen inspirationen infinner sej!
Titti