tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

snabb , bråd "död"

Så gick det för traktorn.. Jag kämpande med min andra kubik för dagen och plötsligt ökar traktorn varven av sej själv, och sedan bara   brööööööåååååmm..och så var den stendöd. Stackaren. Vet inte vilken åkomma den drabbades av eftersom gubben just hade lämnat mej åt mitt öde för att bygga på silosen. Jag antar att batteriet bara tog slut. Jag hoppas det inte var något värre fel, för hur skall det då sluta med mitt klabbas, jag har ju hälften kvar ännu (puust) . Så kan det gå.
 
Men som tur så är jag inte den som är den utan istället plockade jag några liter blåbär och lite kantareller. Det skall bli svamppaj till mat idag  :)
 
Nu borde jag ännu gå en sväng med hundarna och möjligen få med mej resten av familjen och hälsa på sonen i det millitära.
 
 
Lite hemlagad fil till mellanmål och sedan ut på språng igen.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: