tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

Tiden går...

Herregud hur tiden går.. Inte är det länge sedan pojken var en liten knatt, imorgon börjar allvaret på allvar.. Han skall till armén. Som tur ligger stället ändå nära. Det är en massa pojkar från Österbotten som också skall till Dragsvik. Dom stackrana hinner ju bara hem o vända i dörren när dom har veckoslutsledigt.
 
Vädret är fortsatt blääh. Det är över 20 grader varmt fast det är mulet, och det e kvalmigt .
MEN jag har varit duktig ändå, och klabbat 1,5 kubik ved. Gubben hämtade ett berg med virke åt mej, fick nästan panik. Kommer aldrig att bli färdig med detta projekt.
 
Datorn krånglar hur mycket som helst. Månne den är åsk känslig eller påttas den annars bara..
Ska försöka hitta nån bild ur arkivet åt er..nähä.. datorn vägrar sammarbeta för tillfället.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Nu sammarbetar den, lägger in en bild på mina hur flitiga mina höns har varit de senaste dagarna :)
 
 
 
I väntan på åskan, Ha det bra !
Titti
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Cessi
skriven :

Åh vilken mysig blogg, väldigt lättläst och "hemtrevlig" på nåt vis. Keep up the good work, jag är redan en trogen läsare! :)

Svar: :) tack Cessi!
Titti