tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

akut valpfeber...

Jag har drabbats av värsta sortens feber.. Bara babyfeber, hästfeber och möjligen bilfeber går att mäta me detta..
Boo var ju hejdlöst ullig och gullig när han var liten. Tänk om man skulle ha en valp han är morbror åt!
Härlig är han ju ännu, mammas pojke som han är <3
Jag hör TYVÄRR inte till dom där förnuftiga människorna som tänker igenom och funderar och grunnar veckovis-månadsvis hur man skall göra eller inte göra.
Nä- jag vill helst ha nåt jag bestämt mej för att vilja ha, genast, meddetsamma, på momangen, NU.. Tyvärr som sagt..
Ibland.. Ytterst sällan, men dock  ibland kan jag ta mitt förnuft till fånga  :)
 
Jag kommer inte att skaffa valp nu genast meddetsamma nu, ifall ni undrar.. Men i vår? DÅ har jag minsann grubblat klart!
För att eventuellt inte vara den enda med valpfeber skall jag botanisera bland babybilderna på Boo  :)
Han var såå söt !!  ( Jag hoppas bilderna inte är förvridna, dom ser så ut nu :(  )
Nå? drabbades ni ens av en liten släng  med valpfeber ??
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mamma
skriven :

nej inte alls, kom ihàg dom blir stora

Svar: men dom e rätt så söta då också !
Titti

2 mamma
skriven :

jo och àter massvis. kostnaden blir dubbel med allt

Svar: men det e klart.. man får inte betalt av att ha djur.. inte hobbydjur iallafall..man får vara glad att man får hem någon euro på hönsen :)
Titti

3 Jessi
skriven :

Neeej va söt :)

Svar: joo, var han inte underbart söt!! visst e han ju söt ännu.. men en bernersennen valp är nog så himla gullig :)
Titti

4 Anonym
skriven :

Jag vill oxo ha en uuurgullig valp:)

5 Riisi
skriven :

Sade alltså en fd. berner sennen ägare...