tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

livet och levernet

 
Jag har kommit fram till att jag har psykosomatiska besvär eller nåt i den stilen, för har jag morgonskift, ja då kan man slå vad om att jag sover som en kratta.. Jag somnar snällt men sedan vaknar jag ett-två tiden och bara snurrar runt utan att sova till fyra-fem tiden.. och, ja-sedan skall man ju upp redan 5.30.
I natt sov jag således som en kratta.. I morgon är det kvällskift så det blir säkert, hoppeligen lite mera sömn.
 
Sedan blev jag lite smått eld och lågor i går när jag chattade med Boos uppfödare.. Hon ska kanske ta valpar av Boos syster.. Hon är ganska lik Boo, väldigt vacker med andra ord  ;).. Så, utan att tala med gubben lovade jag på rak arm att ta en valp!! OM det blir nåt.. Härligt!  Jag fick valpfeber..Började fundera på namn och så..  :)
Vad heter era hundar ?
 
Titti
 
Alltså om denna lilla Boo inte är bedårande, då är inget det...Här är han ganska ny hos oss.
 
Vart månne min kommentar om att det var trvligt att märka att ni kom och läste trots några(?) dagars bloggtorka??? Så tack!!
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: