tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

och trevliga arbetskamrater har man..

Man vet ju adrig när man ska bli sjuk. Man kan bli sjuk av blotta tanken...
I går hade jag en halv pizza med mej till jobbet.. I natt var det två prilliga kolleger på jobb. Man vet aldrig vad som händer då dom jobbar.
Dom hade så vackert satt en buon apetit lapp på pizzaboxen, och sa i förbifarten att dom torkat vessagolvet med den,,, Man kan få spysjuka av tanken. Jag lovar!
Så OM jag får minsta lilla fel, har jag sagt att de som får komma på jobb är dessa två. Skrattar bäst som skrattar sist...När telefonerna går varma klockan halv sex i morgon bitti.. Det ni !
:)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jenny
skriven :

Hoppeligen var de två kollegerna inte mina halvtokiga släktingar ändå ;-)

Svar: den ena var nog lite skyldig :)
Titti