tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

synd och skam

Har klagat på ridvägarna här i omnejden. Men om man bara hänger efter någon som skuttat runt i skogarna i 40 år, så finns massor med små trevliga stigar.
Så det är faktiskt synd och skam att man inte har någon häst att utforska alla dessa stigar med?? Visst är det !?
 
Jag frågade gubben ifall han blir jätteglad om jag skulle ge honom en häst i julklapp.. Han grymtade och fnös i stil med att det betydde att han inte skulle förstå att uppskatta en sådan enastående fin julklapp.
Jag tänkte som så många andra, att man ger något man själv skulle ha nytta av.. Han kan ju ge en motorsåg eller nåt sådant i stället ?
Nå, ridstigar finns det, fast jag inte trodde det.
 
Ha en skön helg
Titti
 
Fina Vidja och ridstigar...
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Tina
skriven :


Har för flera år sedan börjat köpa mina egna julklappar, eftersom julgubben har svårt att förstå mina vinkar ;) Så köp du dig en häst o låt gubben din köpa sig en motorsåg så är ni alla nöjda :)

Svar: jaa sedu.. det är ju lättare om man skulle vilja köpa sej en kastrull ;)
Titti