tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

pengarna flödar in..

Eller så inte.. Var på morgonskift idag, från 7-15 . Sedan ringde en kollega och sa att hon var sjuk, så jag fick frågan om jag ville bli på jobb till kvällen . Ja tack, det passar bra det, speciellt som det är söndag.
Så dit for den söndagen, och igen måste jag säga, att fast jag var på jobb, och fick trevligt  med lön då det var söndag så fick jag mycket mera än det.
Utöver pengar fick jag två kramar, som inte går att räkna i pengar, tacksamma ord, och en livsvisdom på vägen.
 
Har jag sagt att jag älskar mitt jobb? Visst  kan dom det där med att tänja på våra nerver och dom kan ta nästan slut ibland...
Men sedan när någon är genuint tacksam och kramar om en, så jaaaa... Då känns det bra helt enkelt!
Att sådant .
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: