tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

röra på fläsket.

Nu har jag äntligen kommit i gång med att röra lite på fläsket.
Det skulle vara  som en julklapp eller som en skatteåterbäring ifall det skulle hålla i sej. Har nu dagligen varit ut och gå, började stava igen efter en paus på många år och många pluskilon.
Idag var jag ut i ösregnet en sväng, och faktiskt så bekom mej regnet inte det minsta. Men den förbannade telefonen bekom mej desstu mera.
 
Har ni en Lumia 800? Hur funkar GPS på den? Min visar lite ditåt, hur den nu tycker. Borde inte en GPS, vilken skitgps det nu än är, visa ganska exakta mått , jag är ju inte teknikens underbarn, men har inte en GPS nåt med satelliter att göra?? Eller ?? Kanske inte.. Jag vet faktiskt inte. Men jag har gått på pricken samma runda 3 gånger, och alla gångerna har den visat olika längd på rutten. Det kastar inte med en meter heller utan snarare med en kilometer..Är  det inte konstigt.
Eller så har det med programmet att göra det är Sports Tracker. Den visar även huisiga toppkilometerfarter.. Eller så är det nu bara så att jag och teknik inte bara går hand i hand.
Skriv gärna hur era Sports Tracker funkar!
Tack,
Titti
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: