tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

seriöst, mina nerver tar slut

Jag blir helgalen, rabiat, tokig och urförbannad!!!
Hur kan en jävla dator krångla så mycket, på alla fronter??
När jag skall skriva in mej hit till blogg.se så duger aldrig, ALDRIG min e-mailadress eller lösenord på första gången, nä, varje gång skall den skrivas två gånger..
 
Jag har två tuppskrällen jag behöver bli av med. Fick ett råd om att lägga in dom på Keltainen Pörssi och på Tori.fi.
Nå, vad händer ??? Ja, inte fixar jag dit någon annons åtminstone.. GGGRRRRR!!!!!!
Ena stället skickar inte ett meil där jag skall bekräfta annonsen och det andra stället påstår att jag redan har registrerat mej, det har jag kanske för 10 år sedan, men inte kan jag ju minnas lösenordet mera!! Och sedan skickar sidan nya lösenord i långa banor som inte funkar.. PEST OCH PINA !!!
 
SEDAN har jag verkligen, jag menar VERKLIGEN försökt läsa till morgondagens tent. Jag började för länge sedan, eller genast vi fick reda på tenten för ca 3 veckor sedan.. Jag har läst, skrivit av, läst, förhört mej själv, förhörts av dottern och läst ännu mera. Men inte att det fastnar i skallen. Just nu är jag på så skithumör att om jag fanannamma inte får godkänt i denna tent så skiter jag blankt i hela skolan. Den här anatomin som vi nu ska ha tent i , lär  vara det jobbigaste under hela utbildningen, men ändå.. Jag är för gammal och för dum och på för dåligt humör !!! Hur skall man kunna komma ihåg allt om hur en nefron funkar, och vad är kolloidioottinenpaine, och lymfsystemet, för att inte tala om kroppens olika försvarsmekanismer.. Nästa tent i anatomi, om jag nu alltså får godkännt i den här, blir ännu värre, med hormoner och hur de funkar osv..
Jag behöver en Cognac...
 
Tack och gonatt.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mamma
skriven :

hoppas att tenten gàr bra, men jag fòrstàr dig att fatta mànniskokroppen hur den funkar màste vara jàvligt svàrt. hàller tummarna uppe

Svar: tack mamma <3
Titti