tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

spökhuset..forts..

Igår kväll rantade då dottern med 2 kompisar och min delegerade gubbe iväg, med hundar och allt mot spökhuset. Jag tackade min lyckliga stjärna för att jag fick bli hemma.
Det var också det småkusligt då jag sällan eller aldrig är HELT ensam hemma. Hundarna brukar åtminstone finnas som sällskap.
 
Nå, de gick dit, mitt in i skogen och naturligtvis, så fanns inget att se utöver det urkusliga övergivna huset..
Min kompis berättade att det lär ha levat ett barn där som var fastbundet i vedspisen...Hon lovade berätta hela storyn någongång. Låter ju lite småjobbigt och hemskt.. Jag tänkte att skrattet kanske var från någon lycklig tid då ungen slapp lös.??
( Påriktigt kanske det var en räv, som skrattade? Eller är det bara hyenor som skrattar?)
 
De kom hem efter en spännande promenad, om inget annat så fick dom motion hela bunten!
 
HUSET : Om inte detta är kusligt så vet jag inte vad som skulle vara..Ser man nåt?
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mamma
skriven :

gick de inte in?

Svar: nä , jag vet inte om huset håller ihop!?
Titti

2 mamma
skriven :

dà kan du ju leka vargen och blàsa ner det

Svar: njaa, så ruttet är det inte :)
Titti