tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

Spökjakt..

Dottern eller möjligen hennes kompisar blev ju eld och lågor över spökhuset. Hon ringde och frågade om jag kommer med ut och gå, halv elva ( på natten) när hennes kompis slutat jobba..
Motvilligt lovade jag gå med ut längs vägen, tvärvända och springa hem.
Det var dock inte vad de hade i tankarna, nää, dom vill till huset..Som då ligger mitt i skogen..
 Där går min gräns för vad jag ställer upp på.
Jag var snabb som attan med att delegera jobbet åt gubben, som inte skulle blinka ifall spöket sprang rakt i armarna på honom..
Så, sitter här och väntar på gubben och dotterns kompisar.. Dom kan gjärna gå en liten kvällspromenad, JAG BLIR HEMMA !
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: