tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

jobbet

Idag har jag då kravlat upp mej ur sängen före kl 6, och hemma var jag halv nio på kvällen eftersom jag kunde sluta en timme tidigare då allt var gjort.
Jag har under denna dag varit stolt, orolig, rörd,  glad och sista timmarna hysterisk. Herregud att det kan vara roligt på jobbet..
Jag rekommenderar för alla att jobba en månad på ett ålderdomshem/bäddavdelning. Det gör gott.
Man fattar att vara tacksam för små saker, man binder någonsorts band med alla möjliga människor med olika bakgrund..'
Man får någon slags känslor för gamla tanter och farbröder som inte gör livet lätt alla gånger, men de bara vandrar rätt in i hjärtat på en på nåt sätt. Sedan gråter man när de flyttar..
 Man skrattar sej fördärvad med kollegerna.. I LOVE THIS JOB !
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

I like!!! ÄLSKAR mitt jobb!

Svar: :)
Titti