tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

les brills ,foto på underverkena

Alltså foto på de nya brillorna..
Det är lite knepigt , men man vänjer sej säkert snart. Mina första progressiva alltså  : /..Usch jag är gammal!
Jag har alltid velat ha glasögon "utan" bågar. Har inte vågat tidigare, då bågarna är ganska behändiga, då det gäller att gömma ögonpåsar. Nu är det slut gömt, men vafan, jag ÄR gammal, jag får ha ögonpåsar, så det så!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mamma
skriven :

snygga men skòra. àr det sà kallt att man behòver en sà tjock halsduk? hàr varmt och fuktigt. usch

Svar: Kallt som f-n, igår åtminstone. Idag var det varmare.Halsduken på ändå, det är höst..Det fina med brillorna är att dom ser UT att vara sköra, men på riktigt skulle man få jobba för att söndra dom. Gubben i butiken visade, vände och vred, och alltid såg de lika ut när han slutade. Dom är av titan.
Titti