tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

hör och häpna !

Idag, just för en stund sedan, föll några ord , säkert i misstag,  över min gubbes läppar..
 
Hör på noga nu : han sade, att HOBBYR BRUKAR KOSTA !!! Herregud, när har han kommit fram till detta? Hittills har han ju som jag skrivit tidigare, tyckt att morotsodling är en hobby som man skall ha, om man nu med våld skall ha någon hobby..
 
Så från att odla-sälja=förtjäna till att hobbyer brukar kosta pengar är det ju lång väg.
Så kanske han någonstans inom sej ändå förstår detta med hobbyr. Jag är ju iof ett dåligt fruval på det sättet att jag gillar hästar, som ju som bekant kostar mera pengar än mången annan hobby.
 
Jag skall nu lägga ut ett foto på hästen jag hittade lite i misstag som jag föll smått pladask för, när jag bara såg fotot.. Detta är en häst i min smak. Liten och rund :)
Vad tycker ni ??
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Tina
skriven :

Hästen ser jättefin ut!! Men den huvudlösa ryttaren ser skrämmande ut....

Svar: hahhaa. vågade inte sätta en vilt främmande människas foto här utan lov.. men hästen är fin :)
Titti

2 mamma
skriven :

den ser ut som en pony

Svar: Den är bara lite högre, en liten häst :)
Titti