tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

Mindfulness ...

Det sportade jag med nyss. Jag gick en länk med hundarna i skogen, och det var hjärtskärande vackert !!
 
Solen skiner från en klarblå himmel mot alla frostklädda trädtoppar..Snön knarrar under fötterna..
Jag stod en god stund och bara begrundade detta otroligt vackra vinterlandskap vi har just nu..Varför hade jag inte kamera med mej?
Temperaturen har stigit till en behaglig nivå,  -20, ingen blåst alls.. UNDERBART!
(Som gjort för en skrittrunda med hästen som inte finns...)
Tog några foton från terassen istället. Det får duga..
 
Silosen.. Som gubben o dottern byggde på hela(halva) sommaren syns faktiskt. Det har jag inte sett förut?
Solen lyste så fint på den att den blänkte..
 
 
 
 
Så ser det ut just nu :)
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Fina bilder o härligt väder <3

Svar: jaa, det har det varit nu flere dagar !
Titti

2 mamma
skriven :

gud sà vackert men kall fortfarande. och skidorna?

Svar: skidorna står snällt i källaren :)
Titti