tittitherese.blogg.se

Om livet och levernet på bondvischan. Om djurena, studierna och ja, livet helt enkelt.

skriv nåt?? !!!

Jag har ju inte alltför många läsare, men nån ändå..
Jag önskar ni skulle kommentera lite flitigare :)
Har ni nåt ni vill höra mera om ?? Annars blir det vad det blir..   :)
 
Titti.. som tycker det är roligt med väntande kommentarer vid inloggning  ;)
 
Valde foto HELT random bland alla 10 tusentals foton på nätet, detta var resultatet:
Kommer ihåg att jag plockade buketten till en midsommar..
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 margita
skriven :

försöker...försöker kommentera :) Läser alltid och tycker också det är slött när folk inte kommenterar :)

Svar: tack Margita ! eftersom sidan inte visar vem som läser är det kiva med nån kommentar emellanåt :)
Titti

2 Babo
skriven :

Hej på dej !!

Läser alltid dina inlägg :) Fast jag inget skriver...
Vill höra mera om ditt jobb !!
H. babo

Svar: kiva :) du får lov att skriva lite oftare..jobbet ja.. det skulle finnas att berätta massor, men när man inte får berätta det som e roligast..
Titti

3 mamma
skriven :

hej . hàrlig bukett nàgot som jag oxo i min barndom plockade. vi har kallt hàr 6 grader och en hemsk vind som inte gòr det bàttre. inne igàr 17 innan vàrmen kommer pà kl 17. roligt att amanda klarade sig med kòrningen. kramar hàlsa alla àven hònsen.

Svar: Det var ju inte varmt det heller, för att vara där :) Här har vi idag -30.. o dom stackars hönsen har kallt.. men i morgon lättar det!kram!
Titti

4 Tiina
skriven :

Heippa! Toivoit kommentteja? Kirjoita Titti mitä olet kokkaillut ja leiponut viime aikoina..?

Svar: Juu toivoin! Kiva kun kirjoitit mutta et voi tosissasi meinata että mun kokkailusta ja leipomisesta haluat kuulla??Olen aivan YLISURKEA ruuanlaittaja :) Mutta kirjoitan, heti kun teen jotain vähänkin ihmeellisempää :D
Titti